Snott all uppmärksamhet

Ibland tror jag att jag är blond. Inuti huvudet, liksom... Ja, ja.

Har fått kallelsen till sjukhuset för att kolla varför jag får luriga allergiska reaktioner ibland (nässelutslag, svullen hals, lite kass andning och så). Torsdag till veckan vill dom att jag ska komma. Ska se om jag kan ändra så att det inte blir på arbetstid, men med tanke på att det tog ca fyra månader att få tiden så är det väl inte speciellt stor chans.

Idag har det varit en trött dag. Vet inte varför. Har bestämt mig för att förlänga Kanelbullens Dag till idag. Kan väl inte göra nåt? Man måste ju ha egna idéer. Fick höra på jobbet idag att Kanelbullens Dag har hamnat på Djurens Dag och snott all uppmärksamhet. Kasst. Just nu funderar jag på om sambon ska få en av bullarna eller om jag ska äta båda själv... Han har nämligen redan på förmiddagen tryckt i sig delar av innehållet i bullpåsen och det är inte direkt till hans fördel.


Nej, jag har inte bakat - gammal bild...

Nån har förresten snott ytterspegeln på min övningsbil (inte den stora då, utan den lilla ovanpå - alla trafiklärare fattar vad jag menar...). I garaget! I morse trodde jag nån snott resten av bilen också, men det visade sig att en kollega lånat den till prov på VV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0