En hjord elefanter?

Är helt utslagen i soffan efter en lång dag på jobbet. Har haft introduktionskurs ikväll och då blir det ju sent :/ Fick jättefint beröm av deltagarna och det värmer verkligen =) Annars är jag ganska tom i huvudet, så det blir ett kort inlägg...

Var hos min "däck-kille" igår och fick vinterdäck på bilen. Sååå skönt att slippa byta själv och väldigt bekvämt att han förvarar däcken åt oss. Skönt att det är gjort. Passade på att åka förbi pappa för att lämna tillbaka en resväska vi lånad. När jag ringde på dörren hörde jag nåt som lät som en hjord elefanter innanför dörren. Sen hörde jag "Sitt! Sitt! SITT!". Dom försöker lära Doris att sitta innan dom öppnar dörren =) Hon är ju fortfarande ganska valpig, så det är inte perfekt riktigt än. Fast i det stora hela tycker jag att hon lyder riktigt bra.


Doris i somras

Cliffhangern hade inte alls kommit än. Jag hade sett fel på datumet :/ Skit också. Måste vänta till i morgon eller i värsta fall torsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0