Säga nej

Min sambo fyllde år igår, så mamma, pappa, syrran o kidsen var här på tårta. Chokladtårta från Café Råtorp =) Leo åt tårta med hela ansiktet...

Känner verkligen att jag måste varva ner lite. Är helt slut i hela kroppen och i huvudet också. Dessutom åker jag på att jobba mer än vanligt i november. Får se hur länge det håller. Bestämde för ett tag sedan att jag skulle bli bättre på att säga nej. Gjorde faktiskt det idag när jag fick förfrågan att sjunga senare i höst/vinter. Det tar emot ganska mycket att säga nej till sånt. Jag är så tacksam för att dom frågar och det är ju så kul!

Styrelsemöte i kyrkan ikväll som blev ganska långt, men det är ganska mycket viktiga frågor just nu med bygget o allt. Känner att jag inte hinner med att göra så mycket som jag skulle vilja där heller... Vi har ju 150-årsjubileumet snart också. På torsdag/fredag ska vi i alla fall börja mura grunden. Vet inte hur mycket jag kan göra då, men jag ska försöka åka förbi och fota lite. MariAnne hade med jättegott fika till oss ikväll. Hembakt äppelkaka med "hemmaäpplen" - supergott =)

Nu ska jag sova, om jag kan.

Kommentarer
Postat av: Birgit

Tack för ett jätte trevligt födelsedags-kalas hemma hos er i går kväll!

Kram till er båda!

2009-10-13 @ 23:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0