Singel?

Hm... Känner mig fortfarande lite småhängig. Hoppas verkligen att det går över. Åkte i alla fall en kortis till kyrkan som numer är byggarbetsplats och kollade efter jobbet. Det var mest snickrande som gällde där och det är väl inte direkt min starka sida. Fotade lite:


Min pappa o Kennet snickrar från varsin sida


Här blir det så småningom kaffesal

När man kommer in i entrén så kan man faktiskt se hur rummen kommer bli. Konturer av nytt kök och ny toalett börjar framträda. Verkligen kul att se att hur det börjar ta form. På baksidan där kaffesalen kommer vara är det nu ett lager sten (singel? Är inte så vass på stensorter...) lagt och frågan är om inte plattan kommer vara gjuten nästa gång jag kommer dit. Ska åka förbi nästa tisdag också och se om det är något man kan bidra med då. Självklart följer kameran med, så håll utkik både här och på vasemissionskyrka.se för att se hur det går.

Hittade min favvomugg från när jag var liten långt in i skåpet idag. Nu får den fortsätta vara favorit ett tag till =)

   
Gick under namnet "Muggen med den långa
hunden" om jag inte minns fel

Slöar framför Idol med min fina mugg. Just den här delen med mellanauditions är inte riktigt lika kul. Har dessutom inte hängt med riktigt i år, så jag har inte skaffat mig några favoriter än.

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken söt mugg! Kul när man hittar gamla saker man knappt visste att man hade.

2009-09-23 @ 22:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0