Obotlig globetrotter

Mycket trevligt födelsedagsfirande hos världens bästa pappa igår! Massor av släkt och god mat =) Han fick presentkort på teater/sport/evenemangsbiljetter av oss. Gjorde ett kort som såg ut så här:



Min äldsta kusin på pappas sida, Karolina, har kommit hem. Hon är en obotlig globetrotter och har varit i Mexico senaste tiden. Nu hade hon fått för sig att åka hem en sväng och det är så kul när hon får för sig det! Hoppas hon stannar över jul! Ibland kan jag bli lite avis på henne. Jag är inte en sån person som gärna åker runt oplanerat och bor primitivt, men tänk att få uppleva allt som hon får uppleva!

Var uppe ganska sent igår, så vi sov länge idag. Sen åkte vi till IKEA för att köpa en kökslampa som vi spanat på. Självklart var den slut... Tvättade bilen, handlade lite och åkte hem och fixade tacos. Slösurfar lite och läste på aftonbladets hemsida att gamla idoljuryn tycker nuvarande idoljuryn är elaka. Va??? Såg Swartling & co nånsin sig själva på TV? Dagens jury är väl snälla som lamm jämfört med den gamla? Jag tycker baggarna o Andreas är bra. Och söker man till ett program som "Idol" så kanske man ska vara medveten om att det faktiskt är TV. Dessutom är väl inte TV4 kända för att vara smidiga och ta den smala vägen till "bra TV".


VM i särskrivning?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0