Saknad

Sambon är i Sthlm på jobb o det är extremt trist här hemma. Tisdag till fredag är han borta... Jag saknar honom så himla mycket. Men nu är det bara ett par såna här veckor kvar, som tur är.

Jobbade halv dag, vilket var tur. Passade nog inte där idag... Kanske inte passar där alls? Får se vad framtiden utvisar. Tog en sväng på stan o kikade på Panduro. Konstigt hur länge man kan bli kvar där... Gjorde av med lite pengar på apoteket också. Värktabletter o rengöringsgrejor. Använder Neutrogena till ansiktet. Riktigt bra och inte så dyrt (det är medicinen som drar iväg när jag besöker apoteket...). Åkte tillbaka till jobbet sen o tog en promenad med två av grabbarna. Det blev våran friskvård. Passar mig bra eftersom den vanliga träningen inte kommer överens med min nacke för tillfället. Får bara ont när jag tränar nu, så jag försöker hålla mig till promenader och gå på massage. Nacken är inte så bra just nu o det drar med sig en massa annat - att det tjuter i örat, att jag lätt blir förkyld (tyldigen), att jag får ont i ryggen också, att jag blir trött... Det är bara att stå ut o äta lite tabletter tills det ger sig. För det brukar det ju göra. Går väldigt i perioder med denna whiplash. Har ju dragits med den ganska länge och man lär ju sig hur det funkar och att hitta ett sätt att leva med det. Jag är så glad att jag slipper dom starka tabletterna nu när jag jobbar 75%. Då kan jag stå ut med att det är perioder som är riktigt kassa.

Åkte o handlade efter promenaden, men fick hjälpa till att skicka iväg en äldre man, som fallit ihop på parkeringen, med ambulans. Han var diabetessjuk, så det hade säkert med det att göra. Stackarn. Hoppas han har piggnat till nu när han fått hjälp på sjukhuset.

Nu på kvällen har jag suttit lite, lite med jobb, men mest med pyssel. Gjort något kort och sorterat bland mina scrapgrejer. Har även planerat in ett tidigt rep inför söndagen jag ska sjunga i oktober. Nu är vi minsann ute i god tid! Shit, vad vassa vi ska bli! Typ.


Kommentarer
Postat av: Elin

Stackare =( både med nacken och ensamheten. Jag ska också titta förbi betania på tisdag. var där förra veckan och bar lite bråte. Också är det övning med tonika vid sju, ingela coachar. Ses då! KRAM

2009-09-24 @ 10:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0