Svit

Slappar i vår svit på Scandic i Upplands Väsby. Japp - svit. Scandic är ju scandic, men en svit är ju ändå en svit. Fint att vi fick en sån istället för vanligt rum =) Jag fick ihop nån typ av packning tillslut. Jobbade till två och stack sedan direkt till Sthlm. Stannade till ett par minuter hos mamma på vägen, bara. Karlstad-Sthlm flöt på bra med bara en trafikolycka, några vägarbeten och en rosa BMW.

Skickat iväg en ansökan idag. Får se vad det blir av den. Man måste ju prova.

Imorgon börjar vår vecka i solen. Eller åtminstone i ett land där det bör vara sol. Har sett lite osäkert ut, men huvudsaken är att vi har semester. Bloggen tar väl också lite semester. Hittar jag nån dator där nere med skaplig uppkoppling kanske jag hör av mig =)

Hoppas ni mår gott här hemma så länge!

Kram till alla!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Ha det jättebra på eran semester nu!



Blev mycket nyfiken på den där ansökan. Den får du ta o berätta om när ni kommer hem :-)



kram

2009-09-11 @ 08:51:40
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0