Rättvisemärkt

Sambon har tagit ett steg närmare de sociala medierna och börjat blogga. En sporadisk blogg, ska det tydligen bli, men ändå. Nu är steget inte långt till Facebook ;)

Facebook, som jag för övrigt har hört ska bli avgiftsbelagt. Vet inte om det är sant eller om det är ett illvilligt rykte, men om det är sant så lär ju Facebookgrundarna bli stenrika (igen...). Skulle detta vara sanning så är Facebook för mig ett minne blott. Nånstans går ju gränsen.

Idag är det påskafton och vi har njutit av det fina vädret. En promenad ner till stan och en stund i solen på balkongen. Det var rejält med folk ute på stan. Dessvärre har dom där "indianerna", som envisas med att spela olika typer av flöjt i Sthlm, hittat till Karlstad. Oväsen.
När vi kom hem från stan igen dök det upp en liten påskgubbe och en liten påskkärring. Sååå söta, var dom =) I utbyte mot påskbrev fick dom ett varsitt påskägg med godis. "Rättvisemärkt", förstås - lika godis i båda.


Fint besök

Nu ska vi lufta vinet och börja laga mat. Blir påskmiddag i lugn och ro hemma.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Mina söta små änglar :-)

2010-04-03 @ 21:17:15
URL: http://flowie.blogg.se/
Postat av: O.

Fortsatt Glad Påsk!



Hittade hit via Maggans blogg. :)



Vill bara säga till ditt inlägg ovan att det där med att Facebook ska börja ta betalt bara är ett 'rykte' som snurrar. Själv kallar jag det 'spam', för det har dykt upp ungefär 2 ggr per år. Samma meddelande på FB varje gång som cirkulerar mellan medlemmar i deras status.

Om det vore sant skulle vi nog få höra det via media innan.



Har inte läst din blogg så mycket ännu, men du ser ut att ha haft en bra påsk, och nu ska jag läsa vidare. :)



Kram & hej.



/O.

2010-04-04 @ 03:14:42
URL: http://randigatankar.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0