Ungdomligare

Busschauffören sa "Godmorgon" när jag klev på bussen i morse. Inte "Hej" eller "Hallå" eller bara en nick, utan "Godmorgon". Visst blir man glad av sånt! Sen körde han som en japansk biltjuv hela vägen till stan, men ändå...

Haft risketta hela förmiddagen och sen lektioner på eftermiddagen. Man är oftast helt dum i huvudet efter en risketta, för det är så intensivt och det är jobbiga grejer vi pratar om. Sambon är fortfarande sjuk och det är fortfarande lite synd om honom. Jag har lite ont i halsen och är lite hängig, men det funkar än så länge.

Gick förbi en optiker och bokade tid för synundersökning på vägen hem. Åldern tar ut sin rätt... Eller ja, det vet jag ju inte än, men kanske.
Kände mig dock lite ungdomligare när jag hämtade posten och mitt stundetkort hade kommit. Tänk vad bra saker och ting löser sig ändå. Studentrabatt - ja tack!


Ungdomligt ;)

Var i kyrkan och fotade bygget lite för några dagar sedan. Det börjar ta bra form och köket är på plats! Önskar bara att jag kunde vara där och hjälpa till. Tisdagar, som är byggdagen nr ett, är den dagen jag oftast jobbar sent :/ Det är tur att vi har så många duktiga människor som sliter för att kyrkan ska bli fin! Pappa o Arvid hade lyckats snika till sig en varsin dosa. Kolla:


Tydligt


Kommentarer
Postat av: Cecilia

vad ska du plugga?

2010-04-07 @ 21:11:36
Postat av: Anna

Cecilia: Jag pluggar webbdesign på distans på Umeå Univ. Kände för att få lite mer kunskap kring det jag gör som hobby =)

2010-04-07 @ 22:00:43
URL: http://limelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0