Mosig

Blev inte blåst idag. Tidningarnas aprilskämt var dessutom väldans lama. Nån elev på jobbet försökte dock snacka bort sitt motorstopp med att "Det var ett aprilskämt". Påhittigt =)
Det riktiga aprilskämtet är ju vädret... SNÖ i mose. Rejält dessutom, men som tur var gav det sig ganska snabbt och smälte bort.

Efter jobbet var jag på massage hos bästa Caroline på Salong Bellissima, så jag har varit lite mosig ikväll... Det verkar faktiskt som det gör nytta och Caroline är superduktig på att veta hur smärtan hänger ihop och vilka muskler hon ska jobba med. Kan verkligen rekommendera henne, men det gäller att vara ute i skapligt god tid när man ska boka tid, för hon jobbar på ett fartyg i Norge också.
Sambon hade städat o fixat när jag kom hem =) Jätteskönt att det är grejat för helgen. Vi ska väl inte göra nåt speciellt - hälsa på mamma o Jonny en sväng imorgon och försöka åka till Filipstad nån dag också. Skönt att inte ha några stora planer.

Hoppas ni får en trevlig påskhelg!
Kör förståndigt om ni ska ut på vägarna och ha gott om tid.



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Glad Påsk på er :) Du kan väl se till så att det låter bli att snöa imorgon är du snäll.. så tråkigt att behöva köra till värmland när det snöar å det brukar bara bli en massa trubbel på vägen... Nä ingen snö tack, det kan få vara som det vart här i eftermiddag soligt å varmt.

Kramar

2010-04-01 @ 23:21:57
Postat av: Lillsyrran

Jodå, visst är det kevin som är lite hemlig utav sig :-)



gött att hon, Caroline, är så bra o att det hjälper dig.



Kram

2010-04-02 @ 00:58:24
URL: http://flowie.blogg.se/
Postat av: Din kollega Örjan

Du vet inte om att jag lurade dig!

2010-04-02 @ 22:14:21
Postat av: din kollega

jag har börjat mitt nya liv nu ja ska blogga varje dag nu! nu får du konkurrans

ps. magnum innehåller mer än 600 k



2010-04-02 @ 23:01:53
URL: http://dannedynamit.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0