Tveksam

Kom precis hem efter jobb och en sväng i spåret med sambon. Vi försöker verkligen få till ett mer motionsrikt liv och det går sakta men säkert framåt! Slog på TV:n och hamnade på TV4:s "Förkväll" och måste bara säga: Snyggt TV4! Baddräktsmode med modeller i vanlig storlek!!! Skitsnygga tjejer som inte såg ut som dom endast ätit två paket nudlar den senaste veckan. Smala var dom, men normalt!

Helgen har varit väldigt trevlig med goda vänner på middag, ganska mycket slappande och en liiiiten tur på motorcykeln. Insåg på den korta vägen transport in till Karlstad att jag fortfarande tycker det är skitkul att köra båge. Blev direkt jag satte mig på cykeln tveksam till att sälja, som jag bestämt mig för. Idag talar min rygg och nacke om för mig, på ett väldigt tydligt sätt, varför jag hade bestämt mig för att sälja. Just nu funkar det definitivt inte att köra motorcykel :/ Kanske nån gång i framtiden igen? Vi får se. Nu jagar jag i alla fall köpare till min fina Savage! Blir suget för stort får jag väl tjata till mig en tur på pappas Yamaha Bulldog ;)

Eller så får jag tänka så här:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0