Same old

Jobbat över en sväng med Risktvåan för mc ikväll. Nästa vecka kör vi premiärutbildningen och då måste det finnas material! Sen tog jag o kollegan en spontan-after-work för att på något sätt kompensera för att våra hjärnceller fått jobba extra. Tänk vilka vassa idéer man kan få på en irländsk pub strax efter halv sju en torsdagkväll.

Annars har det inte hänt så mycket nytt. Same old, same old... Backning, vändning, parkering (moment 5 - som faktiskt ibland utvecklas till moment 22). Syster kikade in på jobbet en sväng på min lunch och vi bestämde oss för att ses imorgon och kanske kika på lite skor. Jag rotade i garderoben igår och insåg att jag varit ovanligt brutal när jag rensade bland skorna i höstas. Inga vårskor. Alls.

Tittade, dels ofrivilligt, på delar av hockeymatchen Sverige - Tjeckien ikväll. Kom fram till att det inte blir mål om man skjuter på målvakten. Man måste skjuta bredvid honom.

Har gått och tänkt en massa på en vän som trillat och slagit sig rejält. Hoppas hon hämtar sig snart och blir bra!



Glöm inte bort mustaschkampen - stöd gärna min kampanj! Läs om prostatacancer här och följ Gert Fylkings blogg här. Robbans blogg kan du läsa här!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0