Bröllop

Igår fick äntligen min kära vän Elin sin Calle! Vilket brudpar och vilken fest!
Jag hade äran att få sjunga två sånger under vigseln. Elin hade valt "Du är allt" (Sonja Aldén) och "Kärleksvisa" (Sarah Dawn Finer), som båda är jättevackra sånger. Upptäckte att jag har gått och blivit lättrörd på äldre dar. Känslorna (tillsammans med några dagars halsont innan) satte sig på rösten, men det funkade okej ändå. Är så glad att jag fick vara med om deras fina dag!

Efter vigseln följde en jättetrevlig bröllopsfest med otroligt fina tal. Brudgummen och brudens far gjorde en strålande insats! Det serverades massor av god mat och dryck och mingel med massor av sköna människor. Dansade gjorde vi långt över midnatt och tillslut låg alla högklackade skor i en hög bredvid dansgolvet ;)
Självklart lyckades vi glömma kameran hemma, så min Wildfire fick stå för halvbra foton. Får försöka tigga lite foton av nån kompis sen... Här på bloggen får ni inga foton av brudparet, men jag smyger ut en bild på brudens vackra bukett:


Vackert

Vi önskar brudparet ett långt och lyckligt liv tillsammans!

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Vilken fin bukett :-)

Låter som ett väldigt lyckat och fint bröllop!

2010-08-15 @ 18:20:46
URL: http://flowie.blogg.se/
Postat av: Elin

Jättefint kort på buketten!

2010-08-16 @ 21:49:14
Postat av: Elin

Vi är så glada att du sjöng, det var så vackert (sa många fler än vi!)

2010-08-18 @ 22:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0