Tolv timmar möhippa

Igår var jag på möhippa för min kära kompis som ska gifta sig nästa helg. Började halv ett på dagen och var hemma ganska exakt tolv timmar senare. Och jag gick inte hem sist, kan jag säga ;) Det var i alla fall superkul hela vägen! Får se om jag kan skaka fram nån bild så småningom. Ser fram emot bröllopet på lördag. Ska sjunga två sånger på vigseln och har just nu inte speciellt mycket ångest för det utan snarare för vad jag ska ta för klänning...

Hela 26 grader stod det på termometern idag - det är nog varmaste dagen på vår semester (och enda över 20???). Imorgon är det tillbaka till det vanliga igen. Regn. Men vi åker till Grythyttan och plockar mat- och kulturpoäng.

Jag shoppar loss på eBay. Funkar kanon. Extremt billigt och betalningar med Paypal har funkat klockrent. Köpte minneskort till mobilen på 16 GB för 260 kr inkl. frakt från England. Skal och displayskydd för 50 pengar. Det får man väl säga är prisvärt?

Fick mail i fredags om att jag kommit in på en distanskurs på GBG Universitet. Den är rätt kort och intensiv, men jag tror att jag ska försöka. Hoppas jag orkar... Måste försöka komma någonstans här i livet, ju!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vad ska du läsa för någon kurs?

2010-08-09 @ 21:38:31
Postat av: Anna

Cecilia: Jag ska läsa Massmediekunskap i så fall =)

2010-08-09 @ 22:00:00
URL: http://limelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0