Vilsen, men skärpt

TV 4 öppnar hösten med riktig kvalitéts-tv... "Fångarna på fortet" och "Timeout". Jajamen. Björn Hellberg förgyllde i och för sig "Timeout" med sin lite vilsna, men samtidigt skärpta, person. Det är också det enda avsnitt jag har sett hittills, så jag kanske ska lugna mig med tankar kring detta...

Risketta idag med en relativt liten grupp (märks att skolan har börjat), men det gav ändå en del bra diskussioner. Deltagarna verkade nöjda och då är jag också nöjd =) Satt sedan i telefon med Transportstyrelsen i dryga 25 minuer (varav 18 minuter i kö...). Kul.

Nu är jag nyss hemkommen från spåret. Det blev lite av en "terrängbana" (som vanligtvis fungerar som genväg så att 7,5 blir 6,5) med diverse hinder. Mest vattenhinder, faktiskt. En del lera också.
Eftermiddagens viltspaning:
1 st snok
1 st kopparorm

Var på styrelsemöte i Väse igår och fick höra lite av grovplaneringen för nyinvigningen av kyrkan. Det låter verkligen som en kul helg =) Gruppen som håller i planeringen hade kommit på massor av kul idéer! Ser fram emot det. Till veckan ska vi försöka samlas och kika på färgval kring kyrksal, serveringssal och kök (färg till några väggar, gardiner osv).

Hm... Funderar på om Väse Missionskyrka skulle ha en Facebookgrupp. Eller?



Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Duktig du är som springer på :)

Ska bli kul att se hur det färdiga resultatet blir sen på Betania, hoppas det blir klart så man kan ha dop där sen kanske :-)

2010-08-25 @ 19:07:15
URL: http://flowie.blogg.se/
Postat av: Hannah

Hej fina Anna,



Hoppas allt är väl. Jo, jag tänkte bara kika in på din blogg och berätta att mascaran satt där den skulle sitta, hela dagen :-) Den är inte vattenfast men jag tror nog att den ska klarar lite vindtårar.



Stor kram



/Hannah

2010-08-26 @ 18:49:45
URL: http://www.bloggfamiljen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0