Christmas Edition

Fastnade en stund med Photoshop igår. Lekte med lite bilder och gjorde en Christmas Edition-header till bloggen. Man måste ju julpynta så gott det går!

Igår var familjen här och firade mig. Jättetrevligt förstås =) Idag har jag varit med pappa på hälsa-på-besök på sjukhuset och sen en sväng på stan. Fixat lite med de där julklapparna som för en gångs skull är under kontroll. Hittade en ny butik i Duvanhuset, bredvid Kicks. Inredningsbutik med mycket fint. Har glömt vad den heter nu, men jag hittade väldigt söta saker där:


Me like =)

Nu sitter jag och tittar på plogbilen som kör som en biltjuv på parkeringen... Ska fixa naglarna och sen bara slappa i soffan. Världsligt.

Jo, just det - tänkte påminna om Friends igen. Friends är en icke-vinstdrivande organisation vars uppdrag är att stoppa mobbning. De utbildar och stödjer skolor och idrottsföreningar i hela landet.
Det finns ju så otroligt många olika organisationer som hjälper på olika sätt. Helst skulle man vilja ge alla pengar! Jag har i alla fall valt att regelbundet stödja Friends för att jag tycker att de gör ett viktig jobb! Ingen ska behöva känna sig ensam i skolan. Ingen ska behöva vara rädd för att gå dit.



Kommentarer
Postat av: Jennie

Juligt o fint du fått här!! :)



Den där giraffen va bra söt alltså.. synd att den va så dyr eller att man inte kunde virka sådär bra o göra en egen :-P



Kram!!

2010-12-11 @ 21:17:40
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0