Syskonfoto

I år bestämde syrran och jag oss för att ge våra föräldrar ett syskonfoto på oss. Vi har tagit syskonfoto en gång förut - för typ 25 år sedan - så vi tyckte det kunde va kul.
Kontaktade Lina Flodins eftersom jag läst hennes fotoblogg ett tag och tycker att hon tar fantastiska bilder. Trots att hon bara är 17 år är hon en riktigt duktig fotograf och det är ju kul att få bilder tagna av ett proffs :)









Vi gjorde en förstoring av den översta bilden. Resten av bilderna (totalt åtta) satte vi i ett litet album. Jag kan verkligen rekommendera Lina som fotograf! Besök hennes hemsida och läs mer här.
Bilderna är tagna i museiparken här i Karlstad och Lina har verkligen lyckats få så fina färger!

Kommentarer
Postat av: elin

Jättefint! vad de ska ha blivit glada!

2010-12-30 @ 06:23:40
Postat av: A

Vad kostar det till exempel syskon och barn?

2010-12-30 @ 18:09:57
Postat av: Anna

A: Kontakta gärna Lina via hennes hemsida http://linaflodins.se/



Det beror lite på hur lång tid ni vill ha, hur många foton, om det är i Karlstad eller inte osv



// Anna

2010-12-30 @ 18:26:14
Postat av: p

Jo jag blev jätteglad

2010-12-30 @ 18:57:31
Postat av: sandra med tre ungarna

Så fina ni är:)!

2011-01-02 @ 15:39:49
URL: http://www.treungar.blogspot.com
Postat av: Birgit

Toppen.. att få en sån fin julklapp från mina fina döttrar.

2011-01-02 @ 17:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0