Knäck o klappar

Nu har julfriden infunnit sig =)

Skrotade runt här hemma i förmiddags och lyssnade på julmusik. Sarah Dawn Finers nya julskiva är jätteskön, men mest snurrade Jills.


Johnssons jul

Sen tog jag bussen ner till stan för att fixa det sista med klapparna. En av dem sprack faktiskt (inte bokstavligt, utan planeringsmässigt), men jag tror att jag hittade en annan lika bra! Mötte upp sambon som jobbat halv dag och åt lite lättlunch. Hysteriskt med folk ute. Kö överallt... Väldigt lycklig över att ha grejat klart nästan allt innan idag!
Nu på eftermiddagen har vi bara hängt runt hemma och julat oss. Ätit lussekatter och kokat knäck. Alla klapparna är också inslagna och står och väntar i hallen.


Knäck med lite chokladsmak


Klapparna är inte så suddiga i verkligheten...

Har inte pyntat så där jättemycket i år. MEN min favvotomte är självklart framme:


Ser dum ut, men är mysig.
Lite som jag ;)


God jul till alla!

Kommentarer
Postat av: Marie

Knäck med chokladsmak lät inte så dumt. Får prova det nästa jul :)

2010-12-26 @ 10:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0