Så gott man kan

Det är lite lugnare på jobbet nu och det är tur =) Däremot finns det ju alltid grejer att göra, så det gäller att passa på nu när vi har lågsäsong. Man får försöka göra så gott man kan för att allt ska hinnas med och alla ska vara nöjda. Det är svårt att räcka till ibland!
Har hunnit bort med jobbilens alkolås som gnällt om service i några dagar nu (det ska servas med jämna mellanrum). Våra alkolås kommer från Carl Radio och de är alltid så bra och hjälpsamma där. Göran fixade servicen på ett litet kick och sen var det tyst på pipandet!

Börjar känna mig rätt hängig också. Har haft ont i halsen hela dagen. Hoppas det går över snabbt - jag vill inte bli sjuk till jul igen. Trodde jag hade haft mitt för i vinter... Hade tänkt att åka och hälsa på farmor idag, men jag vågar inte det ifall att jag smittar henne. Är hemma och slappar i soffan istället. Fick lite panik över julkorten som måste skickas imorgon också. Jag är alltid så sen med sånt där! Nu är de i alla fall skrivna och ihoppackade. Det är bara att leta rätt på en röd låda imorgon.

Mer snö kommer det också. På innergården ligger det riktigt med snö på träden - ser ut som ett vykort.

Kommentarer
Postat av: elin

hmmm.. röd låda var det ja, jag tog visst en gul...

2010-12-16 @ 12:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0