Buntband

En dag muck, som min kollega skulle ha sagt... Snart är det julledigt!!!

Idag har jag inte "bara" åkt bil på jobbet - jag har också krypit runt med en jobbarkompis och buntband bland sladdar i vår datasal. Man kan inte kalla resultatet för vackert, men nu finns det åtminstone inga kablar på golvet! Mission completed. Gjorde små reklamblad också. Det fanns inget vassare att jobba med än Publisher, och det var längesen jag gjorde, men det blev helt okej med lite tålamod.

Det är oförskämt kallt också. Glömde alkolåset i jobbbilen när den stod still ett par timmar och när jag tryckte igång det så var det en liten termometer och massor av snöflingor i displayen. Jag tror att det hånlog åt mig också, men jag är inte säker. Det var bara att knalla in och värma det en stund.

Imorgon ska jag försöka städa och plocka lite när jag kommer hem från jobbet - på torsdag vill jag bara julmysa =)

Kommentarer
Postat av: Jennie

På torsdag ska det bara julmysas här med!! :-)

2010-12-22 @ 07:20:02
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0