Fina vänner

Jag är så godissugen så jag tror jag dör... Finns inget hemma heller. Jo, mörk choklad och det är ju gott, men det räknas inte riktigt. Har suttit och gjort uppgifterna om upphovsrätt i stort sett klar. Diskussionsfrågorna är ute i forumet och texten är nästan klar att lämnas in. Fick mail häromdagen om att första uppgiften är godkänd. Känns rätt skönt, för jag var lite orolig att jag hade missat nåt, men den var precis som den skulle vara!

 

Igår blev jag bjuden på middag på Alfies av mina fina vänner (födelsedagspresent). Det var jättetrevligt och en perfekt present! Jag fick också en massa nya scrapgrejer som jag ska sätta tänderna i snarast. Bland annat stämplar som passar bra till embossing (som jag har snöat in på nu när jag lärt mig…) och en stans som jag faktiskt gått o funderat på att köpa själv! Tack snälla tjejer för en supertrevlig kväll och jättebra pyssel-presenter =)
Förresten – alla som går till Alfies måste äta den Italienska Chokladtårtan. Den är perfekt!

 

Imorgon är det jobb till sent som gäller. Dags att skriva ytterligare undervisningsplaner, så det är bara att begrava sig i lagtexter och paragrafer igen. Vi tänkte också förbereda oss för fettisdagen som är nästa vecka genom att proväta semlor redan imorgon. Man måste hinna testa ett par olika så man vet vilka det är som gäller på den riktiga semeldagen ;)


Kommentarer
Postat av: Jennie

Gottegrisarna på jobbet ;-)



kramisar!

2010-02-08 @ 23:10:27
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0