Norrmän, tyskar och nån enstaka spanjor

Startade en ny teorigrupp på jobbet. Stor grupp med roliga människor =) Vi kommer nog ha roligt!
Annars har jag suttit med lika mycket pappersarbete som körlektioner idag. Dom där undervisningsplanerna skriver tydligen inte sig själva... Har lite kvar som jag får göra ikväll eller imorgon. Sen är det bara att hoppas att Transportstyrelsen tycker att den är okej.

Rallyt är i full spinn också. Mycket folk i stan och det gör mitt jobb lite krångligare. Mer köer att stå i, vilket gör att man inte hinner lika mycket som vanligt på en lektion :/ Det gäller att veta vilken del av stan man kan åka i beroende på vilken tid på dagen det är. Massor med vilsna människor är det överallt också. Norrmän (framför allt norrmän!), tyskar och nån enstaka spanjor.

Tyvärr har jag åkt på den där förkylningen igen. Öronen blev bättre och jag tyckte jag blev riktigt fisk ett par dagar, men nu är jag bara snorig o tjock i huvudet.


OS har inte ens börjat och redan 30 dopade... Jag har alltid vetat att sport är ohälsosamt.

Kommentarer
Postat av: Vanilla

Krya på dig!

2010-02-13 @ 19:29:14
URL: http://byvanilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0