Förbud

Cubus ska stänga sin butik i Karlstad. Det innebär REA =) Var o köpte två polo-tröjor idag - riktigt billigt. Har jobbat halv dag idag och sedan slipat klart på uppgiften om upphovsrättslagen, som nu är inlämnad! I uppgiften ingår att skapa två diskussionsfrågor kring URL som sedan läggs ut i universitetets forum och det verkar bli en del roliga diskussioner.

Jag har fått något sorts förbud av min sambo. Jag får inte vistas vid eller inom en halvmeter från diskbänken. Detta tydligen på grund av skador - är duktig på att skära mig på knivar och dyligt. Är lite fumlig av mig... Får skärpa upp mig så att jag får tillgång till köket igen ;)
Känner mig lite halvnere o sunkig, så jag trycker i mig ostbågar ikväll. Jag har sunkdagar med gott samvete - den här veckan verkar det tyvärr bli många...

Klar med Jens Lapidus andra bok "Aldrig fucka upp". Den var bra, men jag tror det första var bättre. Eller så har jag läst dom för tätt. Har dock inte kommit iväg och kollat "Snabba cash" än. Får nog skjuta på det för det är så mycket annat just nu.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Det är bra att Jan ser efter dig ;-)



Mumsigt med ostbågar, det va längesen.



Kram från lilla nattugglan!!

2010-02-11 @ 00:42:00
URL: http://flowie.blogg.se/
Postat av: Isabell

Jag tyckte samma om böckerna! Den första var bäst. Gå och se filmen, för den var väldigt bra ;)

2010-02-11 @ 20:09:06
Postat av: Elin

Jag vill också se fimen!

2010-02-15 @ 20:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0