Ett rätt

Lördagkvällen med goda vänner och melodifestival var jättetrevlig! Men när vännerna och konversationerna är mer spännande än festivalen fastnar inte låtarna så bra. Vi skrev ner vad vi trodde resultatet skulle bli. Jag gjorde mina kaxiga gissningar innan första låten ens hade börjat och fick ett rätt... Låtarna (slökollade igen på reprisen) var sådär :/ Men förra lördagen verkar fortfarande vara lågvattenmärket. Nä, jag tycker det är dags att gå tillbaka till den gamla goda tiden med EN tävling och, inte minst, LIVEMUSIK. Anders Bergund är hjärtligt välkommen tillbaka!
Kvällen var i alla fall superbra med gott sällskap och god mat!

Igår gick jag inte ens utanför dörren. Använde dagen till att komma ikapp med plugg istället - vädret kändes ju ändå inte så lockande. Tror att jag snart är klar med ytterligare en uppgift. Bara finliret kvar.

Kommentarer
Postat av: Birgit

Melodifestivalen var bättre förr!!

2010-02-23 @ 12:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0