Blixtvisit

Det är så skönt att veckan är slut! Många kvällar med jobb och möten denna vecka. Tyvärr ser det inte bättre ut inför nästa...

Årsmöte för mc-klubben igår kväll. Jag gjorde en blixtvisit eftersom jag sitter i valberedningen. Det var ganska mycket folk där och det flöt på smidigt. 

Vaknade idag med en rygg som kändes som den körts över av 24-meters lastbil. Blir sådär ibland när jag har haft mycket ont i nacken - då orkar ryggen tydligen inte med. Ibland vill jag ta min whiplash-nacke och hoppa på den :( Oftast går det ju bra, för jag har vant mig vid att ha mer eller mindre ont alltid, men när det blir såna här ryck är det lite jobbigare. Fast det går över. Imorgon kanske det är som vanligt igen *hoppas*.
I eftermiddag har jag varit i Ölme och repat inför söndag. Vi var relativt effektiva tills precis på slutet för då var jag trött o okoncentrerad... Blir lite flamsigt då. Men kul. Vi gjorde en liten justering i låtvalet. Blir nog bra på söndag!

Nu ska vi slappa i soffan.


Kommentarer
Postat av: Jennie

En kram till min kära syster!!

2010-01-15 @ 19:10:24
URL: http://flowie.blogg.se/
Postat av: elin

stackars dig vännen. Jag kommer och lyssnar på söndag =)

2010-01-16 @ 10:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0