Student

Ja, jag kom in! Webbdesign på Umeå Universitet är det som gäller ett tag framöver. Men på distans, så jag blir kvar hemma ;) Dessutom är det på 25%, vilket innebär att jag troligtvis kan jobba som vanligt. Om jag orkar. Återstår att se. Det ska i alla fall bli intressant. Har ju fuskat med lite webbsidor åt bland annat församlingen, men nu kanske man kan lära sig på riktigt. Jag är student igen =)



Annars har det varit en typisk måndag. Den svenska vintern har återvänt med nollgradig snömodd. Jättetrevligt att jobba i... Ska sätta mig och skriva ihop lite anteckningar från ett möte och slötitta på Simon & Thomas. Ja, jag  vet att det är Idrottsgalan. Nej, jag är inte intresserad ;)

Kommentarer
Postat av: elin

men grattis!!

2010-01-21 @ 08:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0