Väldigt underlig historia

Anders Kraft fick ett mail i Nyhetsmorgon, efter att ha kommit fram till att han och Morgan Alling är lika gamla - nämlingen 42 år, där "Bertil" skrev: Jag trodde du var mycket äldre. Typ 55.
Anders: Ja, vad svarar man på det? Tack så jävla mycket.

Och på tal om TV 4. Där är det bara nytt o fräscht... Liza Marklunds "Paradiset" igår och ikväll tydligen "Sprängaren". Nytänkande på högsta nivå. Som vanligt.

Har inte varit utanför dörren idag... Känns sådär, men å andra sidan har jag fått en del gjort inne istället. Städat, framför allt. Sen har jag fått lite datapyssel undanstökat och listat ut ett vasst sätt att kolla på film på via usb-minne =) Perfekt. Ikväll har vi kollat på "Wallander - Skulden".
Nu är det dokumentär om Ebbe Carlsson på SVT2. GW är förstås med och utrycker sina bestämda och lurigt formulerade åsikter och tankar kring detta. Jag försöker samtidigt läsa på lite om Ebbe Carlsson-affären på nätet. Det var ju ett tag sen. Väldigt underlig historia... För att inte tala om Palme-mordet - eller snarare utredningen kring detsamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0