Väntan

NetOnNet - det är mina favoritmänniskor just nu. Hittade luren jag vill ha där och mailade för att kolla att den verkligen fanns (den färgen jag ville ha fanns i lagerstatusen, men inte de andra och då blev jag misstänksam). Fick mail tillbaka ganska direkt att den absolut fanns, men att den är populär och minskar på lagret. Gillar att det svaras snabbt på mailsupport.
Så jag klickar hem en Wildfire så fort jag bara kan. Nu har jag fått mail att den är skickad =) Då bör den alltså va i min ägo på måndag, seeeeenast tisdag. Ska bli kul att se hur den är. Precis släppt, så det är lite av en vild chansing. Kollat lite på pappas HTC och den verkar guld (fast den är silverfärgad).



Nu börjar en lååååång väntan till måndag...

Kommentarer
Postat av: Lillsyrran

LåterKLotet ju mycket bättre!! Hoppas den kommer på Måndag. Jag börjar ju oxå bli lite nyfiken på denna telefon som du väntat på såå länge nu :-)

2010-07-16 @ 18:27:19
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0