Student

Firade kusinens student torsdags. Blev en jättetrevlig dag med bra väder och god mat utomhus! Kusinen gick ut från Älvkullegymnasiet och det skedde på den sidan av skolan som är mot älven. Massor av folk och hysteriskt varmt...


Massor av folk och massor av ballonger

Innan vi åkte ut mot Skattkärr och studentens hem tog vi en sväng på stan för att titta på flak. Nästan helt omöjligt. Man sitter ju mest i kö... Är oerhört tacksam för att jag inte jobbade ;)

Igår blev det inte så mycket gjort. Vädret var ju lite trist, så vi åkte en kort till Bergvik och fixade lite hemma. Jag hann ner till Vårdc. på förmiddagen. Tog bland annat blodtryck och det var ju inte mycket att komma med 90/65... Kanske inte är så konstigt att man är trött? Blev nästan nervös när jag satt och tittade på mätarnålen som aldrig började ticka... Jag brukar ju ha lågt, men inte lågt. Hade bra blodvärden i alla fall - alltid nåt!

Stadsloppet går av stapeln i Karlstad idag och ett gäng tappra själar ska springa en mil runt stan. Som det ser ut just nu kan det nog bli motvind åt vilket håll man än springer. Kanske åker vi ner och kikar lite.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag var på samma skolgård!

2010-06-13 @ 10:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0