Mest onödigt

Av mopedeleverna på jobbet får jag frågor som jag inte får av bileleverna... Det är kul och inte så konstigt - är man 15 har man inte så mycket trafikerfarenhet. Fick en kul fråga idag: Vilket vägmärke tycker du är mest onödigt?
Eh... Fick fundera länge på det, men tillslut kom jag på en (och ja, den finns faktiskt i Vägmärkesförordningen):


Har inte jämställdheten gått för långt här?

Idag var vi och kikade på kakel till kyrkans nya kök. Det finns så mycket att välja mellan så man vet knappt vart man ska börja... Men som tur är så har vi bestämt från början att vi ska ha enkelt vitt med inslag av någon färg. Skönt att det är gjort. Nu är det bara färgvalet till kyrksalen kvar. Färgprover hann vi också hämta, så nu är allt förberett för färgmötet till veckan.

Imorgon ska jag försöka klippa mig och så ska jag åka till sjukhuset på besök.



Det har dessutom börjat luta åt HTC... Ångesten smyger sig på - hur ska detta sluta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0