Vad man kan äta i skogen

Sorry för dålig uppdatering...

Igår var vi till mamma och firade Mors Dag en dag för sent eftersom hon jobbade på söndagen. Hon bjöd på jättegod mat med grillat och klyftpotatis =) Syster var där med barnen också, förstås. Vi tog en lite promenad i skogen efter maten och jag lärde barnen vad man kan äta i skogen - och jag var förstås ärlig =) Leo skulle ta med granskott hem och äta till frukost. Undrar vad det blev av det egentligen... Kevin var riktigt duktig på vilka kottar som hörde till vilka träd och vilka djur som bor i skogen. Vi mötte en häst också och barnen var jättemodiga och vågade klappa.


I-ors hus?

Vi var förresten på en väldigt trevlig 3-årsfest i lördags. Karlstad Nya Radio fyllde 3 och firade med en liten fest på Glada Ankan. Jättetrevligt med god mat och kul människor. Om ni inte redan lyssna på den kanalen så ska ni börja. Bra och, framför allt, blandad musik. Man behöva alltså inte höra Anna Bergendal och EMD tre gånger på en timme... 92,2 är frekvensen, men får man inte in den så finns ju alltid webbradion.

Jag är lite extra glad också, men kan inte säga varför =)


Kommentarer
Postat av: Lillsyrran

Jorå sörru, det blev barrsmörgås till frukost i morse, åtminstone för Leo :-)



ojoj.. nu blev ja riktigt nyfiken på vad du fått för glad nyhet :-P

2010-06-01 @ 23:41:08
URL: http://flowie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är såå gott med grillat.

2010-06-02 @ 12:27:32
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Skvaller och humor

Trevlig blogg du hade. Missa inte min som skjuter i höjden då jag inte

är rädd för att kritisera och hänga ut bloggare som är idioter.

Jag AVSLÖJAR ALLT. Använd gärna mina inlägg :) Kika in på www.DjIzor.se

2010-06-03 @ 13:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0