Livsfarlig

Imorgon är det 1 april. En livsfarlig dag. Då gäller det att vara på sin vakt. Jag lurade en kollega redan idag. Det gäller att överraska ;)

Ikväll har jag suttit framför datorn och photoshoppat en del. Jobbat på en logga och en header, bland annat. Men självklart har jag sett "Efterlyst" med min husgud GW. Han gör sig bra i direktsändning, den mannen ;) Har mycket intressant att säga och säger det ofta på ett underhållande sätt.
Ett av fallen dom tog upp ikväll var misshandeln på en parkeringsplats i Landskrona. En misshandel som fick dödlig utgång. Det är helt ofattbart hur man kan ge sig på ett gammalt par för en småsak på en parkering. Hur kan man bli så arg på en annan människa att man slår ihjäl honom eller henne?

Snaaaart är det långledigt =) Det ska bli så skönt! Ska försöka "hinna med" att ta det lugnt.


Enda påskpyntet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0