Pappa och planteringsplaner

Söndag är ibland veckans sämsta dag (eller näst sämsta kanske, för måndag är ju riktigt kass). Det känns som att man går och väntar på att gå till jobbet :/

Men idag har vi i alla fall haft en mysig dag hos pappa. God mat, fika, promenad och gott sällskap! Syrran med familj var också där. Pappa hjälpte mig att fota av gamla bilder av morfar som jag ska försöka fixa till. Dom är svartvita och från hans musikaffär. Kan bli fina i vårt vardagsrum!

Ska försöka ta tag i mina planteringsplaner också. Dom här ligger och väntar på att få komma i jorden:


Till balkongen!

Smultronen är på begäran av sambon (får se om det funkar...). Tomater har jag också tänkt mig, men i år köpter jag nog plantor istället för att så själv.

Det är så mycket jag skulle ha hunnit med i helgen :/ Men ibland blir det inte som man tänkt. Ibland funkar inte planerna och ibland måste man faktiskt ta hand om sig själv också. Ska bli bättre på det sista, har jag tänkt.

Susanna: Tröjan är köpt på Indiska

Kommentarer
Postat av: Nicke

Söndag är ju bästa slappardagen :-)

2010-03-29 @ 22:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0