Sveriges värsta

Soffan vi beställt skulle ju komma v.8 från början. Sedan v.9. Nu är det v. 9 och vi har fortfarande inte fått nån soffa. Vår gamla soffa har vi dock sålt idag. Eftersom soffan skulle komma nu. Resultatet är ett vardagsrum utan soffa...
Hoppas den kommer imorgon - dom har ju faktiskt en dag till på sig.

Ikväll startar världshistoriens sämsta tv-program "Sveriges värsta bilförare". Jag har väldigt svårt att se underhållningsvärdet i att låta folk köra genom Stockholm och bryta mot så många regler dom orkar och genom det faktiskt riskera andra människors liv. Jag har också liten förståelse för dom från min egen branch som medverkar till detta genom att vara t ex jury. Naturligtvis är ganska mycket av den dåliga körningen fejk och det gör bara idén ännu löjligare.

Nu ska jag städa. Jag har ju ändå ingen soffa att sitta i...

Kommentarer
Postat av: Birgit

Ja vet hur tråkigt det är att vara utan soffa!!

2010-03-05 @ 13:57:23
Postat av: Jennie

Hoppas soffan kommer snart!!

2010-03-05 @ 17:06:47
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0