Varning för bajs

Har precis varit på massage hos duktiga Caroline på Salong Bellissima på Kasernhöjden. Jätteskönt =) Min nacke är ju inte världens bästa och hon är verkligen bra på att känna vart det är som sämst och jobba med de områdena. Jag fick också klart för mig varför jag har haft "ont i öronen" på sistone. Det har kännts som om någon huggit med kniv i eller strax bakom örat och jag har nästan lurat på om det inte varit nån sorts öroninflammation på gång, men det visade sig vara musklerna i nacken som ställt till med det där.

Idag är det verkligen töväder. Varmt och lite regnigt. I en artikel i NWT varnar man idag för bajs. Det är väl kanske på sin plats. Läs här.

Ikväll är det bowling (jag har bokat tröstpriset redan) som gäller och lite käk någonstans med kompisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0