Änglavakt på riktigt

Halv dag på jobbet idag. Riktigt skönt! Syster kom över på fika när jag pallrat mig hem. Underbart väder och jättevarmt, så vi satt förstås på balkongen. Det är så bra att hon bor nära så att vi bara kan knalla över till varandra!

Trodde att jag skulle va helt ledbruten idag efter krypande på altantak och målande i underliga vinklar. Inte ens nacken och ryggen är värre än vardagsont! Känns skönt eftersom jag precis haft en risig tid med nacken. Det är skönt att det börjar bli lite varmare väder, för det hjälper faktiskt lite mot ontet. Eller, jag inbillar mig det i alla fall! Och om det är inbillning eller inte spelar ingen roll - bara jag slipper ha så ont. Har haft en väldigt skum huvudvärk ett tag också, men den börjar släppa =)

Kolla den här killen. Han kan skryta med änglavakt, han. På riktigt. Gillar att han säger "Jag mår bra, men det är lite oväntat" efter den smällen...

Jag väntar på paket och jag är sååå otålig :/

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Tack för en trevlig fikastund!!

Jag visste väl att du skulle trilla dit tillslut.. hihi



Jodu, han hade bra mycket änglavakt.

2010-05-20 @ 08:20:02
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0