MC

MC-inspirerade dagar, trots att jag precis sålt min egen. Skulle träffa en kompis på Ankan i torsdags kväll och i väntan på henne så hängde jag på torget bland 300 motorcyklar =) Handelsboden körde kortege med insamling till Mustaschkampen. 112 000 fick de in! Träffade lite kända ansikten från bland annat mc-klubben där.



Sen satt vi en stund på Ankan och snackade. Jättetrevligt =) Hon jobbar i Norge, min kompis, så det gäller att passa på att ses när hon är hemma!

Igår hade jag en ganska produktiv dag. Städade, lämnade plasma och tog en ordentlig promenad. Hann ner på stan en liten sväng och handla också. Sen ägnade vi oss åt samma sak som resten av Sverige - fredagsmys. Lugnt framför TV:n med mat och godis.

Idag är det mer MC på gång. Samma arrangör (Handelsboden), men mer mc-show. Bike-street nästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0