Skaplig blandning

Det var varit en lätt hektisk och lite förvirrad helg...

Igår hade vi "Moppeloppe" i Väse. Vi slog deltagarantalen från förra året (35), trots att vädret var sådär. En rejäl slinga både grus och asfalt fick de åka och efter vägen fanns diverse kontroller. Jag o sambon stod vid Bauers klubbstuga med vår krypövning. Jättetrevligt! Framåt kvällen begav vi oss ner till Glada Ankan och åt en god middag. De har väldigt bra mat där. Pasta blev det igår och ett gott rött till det. Vi tog ett snabbesök på Harry's också, innan vi åkte hem till förorten igen.

Idag har jag varit i Väse och sjungit. Vi lyckades hitta en skaplig blandning av bland annat Mauro Scocco, REM och gamla klassiker som blev rätt bra. Efteråt var det viktigt församlingsmöte med viktiga beslut. Gick relativt snabbt, ändå. Ska bli intressant att se hur besluten utvecklar sig - kyrkomöte i Örebro till helgen.

Jag är jättenära att köpa AjFån... Sambon har köpt ny mobil (Vivaz) och jag skäms lite att jag ligger efter. Därför måste jag ha nåt häftigare. För att kompensera... ;)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ajfån Ajfån Ajfån...!!! ;)

2010-05-09 @ 20:52:04
URL: http://flowie.blogg.se/
Postat av: Sam

Moppeloppe - kul namn!

2010-05-09 @ 22:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0