Rödfärg

Helgen var fantastiskt bra! Fredag till söndag i Sthlm. Jag hade fått Björn Skifs show i 30-årspresent av min sambo och hotell av vår kompis (som också var med på konserten). Skifs var kanon med bra musiker och välblandat material. Vi bodde första natten på Sjöfartshotellet där det finns en jättemysig takterass/bar med helt otrolig utsikt.



Lördag till söndag bodde vi på Nordic Light vid centralen. Helt otroligt vackert hotell! Foajén ser ut såhär och det måste va hotellet med världens snyggaste nyckelkort!!



På lördagen var det dessutom jättefint väder och mer än tjugo grader varmt, så vi satt på Hötorget med kaffe, glass och jordgubbat. På kvällen åt vi på Koh Phangang som har världens godaste thaimat och den roligaste inredningen man kan tänka sig. Ett måste om man är i Sthlm. Lite, lite shopping och museum hann vi med på söndagen innan tåget gick hem vid femtiden.



Ikväll har vi varit i Väse och lekt hantverkare. Kyrkan har börjat målas så smått både ute och inne. Jag har legat på ett altantak och rödfärgat. Mest väggarna, men även mig själv lite grann. Kul att äntligen kunna hjälpa till med något igen - snickrandet är ju inte riktigt min grej. Det var roligt att vi blev några stycken också! Trevligt att göra sånt där tillsammans =)


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Vilken supermysig helg ni haft!!

Måste ta en sväng förbi betania o se hur det ser ut :)

Kram!!

2010-05-18 @ 22:31:39
URL: http://flowie.blogg.se/
Postat av: Åsa

Låter som om ni haft en kanon helg... å jag kan inte annat än att hålla med om att Koh Phangang är ett måste när man besöker Stockholm... Har till å med varit med om att få stå i kö någon timme för att få bord... Men det är det lätt värt...



Fick ni sitta inne i tuck-tucken för det har ju en annan lyckats med ;-)



Hoppas att allt är bra med er. Man kanske skulle försöka pricka in en fika uppe i Karlstad i sommar om man är ute å rör på sig ???



Ha det gott !!! Kramar



2010-05-19 @ 23:53:31
URL: http://litedansk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0