Fjunig

Vilket härligt åskväder vi har =) Jag gillar åska och kan sitta på balkongen och nästan njuta av det! Har det efter pappa, tror jag... Kollegan blev kvar på jobbet extra länge eftersom åskan pajade hans tåg :/ Han var alltså inte lika förtjust i vädersituationen. Hans blogg "Danne Dynamit" finns här. Nästa Blondinbella?

Vill ha en katt som är ett mellanting mellan nakenkatt och vanlig. Den har lite fjunig päls och fäller inte. Den är lite ful, men vill gärna va innekatt. Kommer inte ihåg vad rasen heter. Syster hånar mig för min kattsmak och idag fick jag denna på mms:


Det är insidan som räknas...

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

haha.. ja tycker bilden va rätt så rättvis.. eller?! ;)



Det där med åskoväder-arv har nog gått till oss båda då.. tycker oxå det är mys :)

2010-05-20 @ 21:47:44
URL: http://flowie.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Jäklar, vilka öron!

2010-05-21 @ 11:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0