Hästbäbis och djursnyltande

Jag har en riktigt pissig vecka :/ Och det är långt kvar på veckan, dessutom...

MEN jag är glad för min kollegas skull, för han och hans familj har blivit med föl. En liten hästbäbis som kom inatt och som säkert är världens sötaste! Måste försöka åka o kika =) Eftersom jag inte har djur (blomflugor undantaget) så försöker jag snylta på andras så mycket jag kan. Jag kan verkligen sakna djur jättemycket ibland. En kissemiss som kryper upp och lägger sig i knät eller varför inte en kossa som knuffar lite snällt på en. Okej att en ko inte funkar i lägenhet, men känslan! Är ju uppväxt med katten möter en när man kommer hem eller att bara kunna kika in i ladugården och lägga handen mot en varm ko.

Ibland möter grannens katt oss på gården (inte den nakna, för den får bara va ute under kontrollerade former) och ibland är jobbet lite som ett zoo. Jag får min beskärda del. Just nu är mitt störta problem att hitta en ny lur. Min börjar verkligen lägga av.

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Vi måste verkligen komma till skott o åka upp till Dan o alla djuren :)



Kramis!! <3

2010-05-25 @ 22:54:46
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0