Silver

En ganska soft dag även om den började i kaos. Ibland får man improvisera sönder sig, men det går oftast det med. Efter en lite annorlunda Risketta fick jag lämna jobbet bakom mig och träffade mamma på stan. Vi käkade lunch, fikade och kikade runt på stan. Mysigt! Köpte ett halsband från "Pearls for girls" som jag tycker gör fina smycken. Har fastnat lite i silver nu. Har mest haft guldsmycken förut, men silver känns fräscht =)


Star

Sprang på en av mina små-kusiner på stan. Hon är inte så liten längre, men hon och hennes syster kommer alltid vara mina småkusiner =P

Har precis pratat med en annan av mina kusiner som är världens globetrotter. Just nu är hon i Mexicos djungel, som verkar ha blivit minst lika mycket "hem" som Sverige. Ibland önskar jag att jag hade lite av hennes äventyrlighet och mod. Tänk vad mycket erfarenheter och upplevelser hon har med sig! Hon är duktig på att skriva också - läs gärna hennes blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0