Vårigt

Det blev en liten kort tur till Alsters Herrgård och vårmarknaden där, men det var inte så mycket som jag trodde. Vi fick i alla fall med oss marknadskarameller hem och det är viktigt ;)
Åkte förbi blomsterlandet och köpte lite blommor till balkongen så att det känns lite mer vårigt där.



Har gjort klart, lämnat in och blivit godkänd på ytterligare en uppgift på kursen. Nu är det bara ett par kvar (varav en stor) plus nåt prov.
Sålt motorcykeln har jag gjort också. Blev en sådär affär för mig, men ändå bra att få det gjort. Jag får riktigt dåligt samvete när den står i garaget och dammar igen. Kanske blir det nåt lite vassare nån gång i framtiden när kroppen mår bättre. Man kan alltid hoppas!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Fint med vårblommor, det måste jag oxå ta tag i.



Filmen var bra, sorglig men bra :)



kram

2010-05-03 @ 22:03:58
URL: http://flowie.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jaa ni får gärna komma o grilla med oss, hur mycket ni vill :)

2010-05-04 @ 16:39:02
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0