Viktigt

Ett par födelsedagsfiranden senaste dagarna: Svärmor o syster. Mycket trevligt och många godsaker! Tycker det är så kul att farmor, snart 87, fortfarande orkar med varenda gång släkten träffas. Hon är så go! Hoppas jag blir som henne när jag blir gammal =)
Syster har för övrigt igelkottar hemma på gården och katterna har utegångsförbud efter 22. Det blir sånt kottjagande annars...


Födelsedagskort

Försökte jaga rätt på Robban & Gert idag, för dom är ju i Karlstad med omnejd, men vi såg bara Musse & Andreas. Köpte en snygg mustasch.


Viktig

Tycker det är viktigt att både uppmärksamma och stödja forskningen kring en av de absolut vanligaste cancerformerna - prostatacancer. Jag hittade min mustasch på ICA och den finns säkert på andra ställen också. Kostar ynka 25 kr. Sen kan man stödja mustaschkampen på en massa andra sätt också! Leta upp Robban & Gert, till exempel. Eller stöd min insamling här till höger.

Nu väntar helgens roligheter =)

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Du kommer bli en jättemysig liten gumma ;-)



Vi får väl sätta utegångsförbudet vid 21 istället om dom ska fortsätta komma tidigt :-P

2010-05-13 @ 22:37:28
URL: http://flowie.blogg.se/
Postat av: Zu-Yon Han

Hej!

Vi på Cancerfonden vill tacka för att du uppmärksammat Mustaschkampen i din blogg. Det är oerhört viktigt att fler börjar tala om prostatacancer, som är Sveriges vanligaste cancerform. En man i timmen drabbas!

Vi skulle gärna komma i kontakt med dig. Har du någon mailadress vi kan nå dig på?



Mvh Cancerfonden

Zu-Yon Han

[email protected]

2010-05-19 @ 14:50:56
URL: http://www.cancerfonden.se/mustaschkampen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0