Naturligtvis sjuk

Imorgon får jag äntligen åka hem igen =) Blev ju naturligtvis sjuk i går. Riktigt ont i både hals och öron och så feber på det. Men det är bara att bita ihop - jag är ju här själv :/ Mycket jobbigare att vara sjuk när man inte är hemma och speciellt när man inte kan sjukanmäla sig heller... Kör stenhårt på maxdos av Panodil nu och hoppas på det bästa.
Har i alla fall fått bra resultat på EcoDriving-kunderna (när jag väl fick folk att köra med) och de verkar väldigt nöjda. Det är huvudsaken! Imorgon har jag tre körningar och ett teoripass, sen får jag åka tillbaka till Karlstad.

Har förberett och förberett inför den här veckan, men sen när man kommer hit och börjar prata med folk så inser man att det är lite andra saker man vill prata om på teoripasset än om man hade varit i Karlstad. Blir ju skillnad i en landsbygds-kommun. Så nu försöker jag slipa till materialet lite. Ska fixa så att de kan se sina resultat också.
Sen ska jag försöka vila bort förkylningen så gott det går.

Tror förresten att jag fortfarande är själv här. Har aldrig sett nån i korridoren och jag är helt själv på frukosten... Känns lite som "The Shining".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0