Lite hamster

Då var det gjort. Tanden är borta. Bedövningen också, så nu gör det ont :( Jag har i alla fall världens bästa tandläkare. Håkan är kung! Jag har ju varit lite nojig för detta eftersom jag aldrig har behövt göra något med mina tänder, men har var jättelugn och metodisk. Förklarade precis hur han skulle göra och hur det skulle kännas. Tandsyrrorna var också bra - de tyckte jag skulle ha tanden med mig hem som minne av mitt första stora tandläkarbesök ;) Nu får jag nog nöja mig med smoothies ikväll och sen gäller det att låta bli att pilla på suturerna.
Det var liiiite hamstervarning på min vänstra kind nån timme efter, men jag tror det börjar gå tillbaka.
Några tusenlappar fattigare är jag också. Att dra ut visdomständer gör ont på fler sätt en ett...

Hostan har äntligen börjat släppa på allvar. Idag har jag haft lite mer röst också - underlättar på jobbet ;) Kanske får fortsätta lite med julkortspysslandet ikväll. Behöver lite distraktion och julkänsla. Är sugen på att baka lite lussakatter också - syster är i full gång och har redan bakat två sorter. Kanske får knalla över och provsmaka så att jag vet vilket recept jag ska ta själv ;)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag är glad att jag inte får några visdomständer.. men jag har väl gjort mitt hos tandläkaren ändå tycker ja :-P men tycker synd om dej... hoppas det känns bättre imorron!!



Dom katterna jag gjorde idag blev verkligen smaskiga, hoppas att dom håller sig så även när man fryst in dom o tar upp dom igen, så kör med ica´s recept som ja tipsade om o dom andra tipsen jag skrev i bloggen :-)

2010-11-30 @ 21:40:21
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0