En app

Har äntligen fått tag i en app som funkar bra att mäta sträcka med. Mätte "korta spåret" idag som vi har trott är 3 km (det står 2,5 på infotavlan). Nu vet jag att det är 3,5 km. Vet inte riktigt hur Karlstad Kommun har mätt när de fått det till 2,5 km...
Det blåste bus och jag har lite ont i örat, så jag nöjde mig med att gå idag. Springer på fredag om jag inte har blivit hängigare. Har varit tvungen att ta på mig vantar sista rundorna jag sprungit och har inga bra sportvantar, så jag fick ta vad jag hade liggande:


Ensam om dessa...

Imorgon jobbar jag halv dag eftersom jag jobbat kväll denna vecka och jag har massor att fixa. Först en massa ärenden och sen ska jag försöka röja lite hemma.

Grey's nu =) Äntligen!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Snygga vantar!!! :)

2010-10-07 @ 08:29:36
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0