Oplanerad liten shoppingdag

Vi hade en supertrevlig kväll i fredags! Kan inte bli annat i det sällskapet =) Började med champange på Plaza där man verkligen har fräschat upp. Från party till konferens och resultatet blev väldigt stilrent och snyggt. Sen behöver ju i och för sig inte konferens utesluta party...


Väldigt spejsigt på plaza

Sedan gick vi vidare till Casanova på Kungsgatan för att äta middag och DET kan jag verkligen rekommendera. Jag åt en helt grym pasta med oxfilé. Dessutom är det mysigt och servitörerna/servitriserna dyker nån gång under kvällen helt plötsligt upp i masker. Kvällen avslutades på Herrhagen!

Lördagen blev en oplanerad liten shoppingdag. Jag satt precis och sa till mamma i fredags att jag inte shoppar så mycket kläder längre... Hm... Ett par skor och en tunika blev det. Skorna är jag supernöjd med, för jag har länge letat efter ett par bruna. Tunikan var så bra pris på ;)


Från Scorett

Passade på att köpa ljung till balkongen också, fast jag egentligen hade tänkt hoppa det i år. Det är så vackert med riktigt lila ljung, så jag trillade dit i alla fall.


Höstigt

Idag hade vi tänkt ta en lite rejäl promenad, men spåret var så blött så vi fick vända efter en bit. En liten sväng blev det i alla fall i det fina höstvädret! Sen åkte jag och försökte hitta present till min kära sambo, men han önskar sig inget så det är svåååårt...


Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja ljung är fint, nästan ett måste såhär på hösten :)

2010-10-10 @ 18:40:23
URL: http://flowie.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jäkla snygga skor. Ska genast kolla efter dom!

2010-10-14 @ 10:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0