Ullared (nej, jag ska inte dit)

Det har tydligen blossat upp nån sorts debatt om Ullared och upphovsman till detta verkar va Pernilla Wahlgren. Jag blir lite nyfiken och letar mig fram till hennes blogg, där allt tydligen har sin början. Hittar detta inlägg. Vet inte om jag ska skratta eller rynka ögonbrynen mystiskt. Det jag spontant känner är att min förutfattade mening om Pernilla Wahlgren fick en extra kick. Det följer också några inlägg med nån sorts "ursäkt" som känns ganska lam, vilket egentligen bara spär på det första inläggets innehåll.

Jag har inte själv varit på Ullared (GeKås) i dess nuvarande form, så jag har egentligen inte nån åsikt att komma med kring själva varuhuset. Är själv inte så förtjust i när det blir trångt och kö, så därför är en resa dit inget jag planerar. Det jag dock har en åsikt om, efter att ha sett programmet ett par gånger, är Boris. Boris är VD på GeKås och en väldigt skön kille. Om man ska tro det man ser på TV är han också en väldigt bra chef. Mån om sina anställda, inte rädd för att göra det jobb de gör, sist kvar på kvällen osv. Han har nog fattat att ett chefsjobb inte bara handlar om att bestämma. Det handlar om att få sina anställda att gilla sin arbetsplats, låta dem veta om de gör ett bra jobb, kolla att alla har det bra och ge den där lilla extra klappen på axeln. Han har koll på läget, visioner om framtiden och som jag förstår det har ju det där varuhuset gjort ganska stora framsteg under hans ledning. Rock on, Boris!


Bild från kanal 5

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag ska snart dit för första gången, gillar inte heller trångt med folk så hoppas att det är lugnt

2010-10-22 @ 10:58:41
Postat av: Elin

hmmm, här märks det ju ganska tydligt att det finns en klassskillnad, alla kanske inte har råd att handla på NK .....eller tid att gå och strosa och finshoppa varje dag. Vem vil handla sköljmedel och tröjor på samma gång... man skå ju gå och njuuuta, haha!

2010-10-22 @ 11:02:58
Postat av: Jennie

Klart du ska planera en resa till Ullared.. hihi ;-)

kram på dej!!

2010-10-22 @ 11:27:34
URL: http://flowie.blogg.se/
Postat av: christin MODE inredning personligt

haha...ullared upplever inte jag alls som hon beskrivet det... snarare tvärtom...



Tänk vilken LYX att kunna bli klar med all shopping på en o samma dag... värt att tänka på! ÄVen om man som jag gillar butiker, så är det skönt att ha handlat det som står på listan =)

2010-10-23 @ 13:53:17
URL: http://justlikecandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0