Trixa

Inre tjänst på jobbet idag, förutom en körlektion och ett prov (som resulterade i en glad tös med körkort). Snickrat på jobbets hemsida som framöver kommer va i en mall som är lätt att uppdatera för dem som sitter på kontoret. Hade med mig kameran och min egen dator för att kunna göra lite egna bilder med hjälp av photoshop. Kul - jag gillar att trixa med sånt. Det är dessutom guuuuld för min nacke och rygg att inte sitta i bilen!

Tog en sväng i spåret när jag kom hem och sprang förbi skylten "Varning - jakt pågår". Oj då.. Det gäller att inte älga på för hårt i skogen ;) Börjar bli mörkt på kvällarna nu också, så vi får väl se hur länge jag vågar springa själv.

Nu är det nagelfix och tv-soffan som gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0